公告:3月以前的留言已被刪除
3月啦?已經3月尾..
我又迷失..沉醉於童話同星辰..
星夢我暫時唔想玩..太悶啦..
sor丫各位...
但今日..童話同星辰都無咩心機玩..
其實會考0黎0緊..唔應該玩..
但無辦法..依舊沉醉於此..清醒時就會諗..幾時夢醒?
今晚個心鬱鬱悶悶...
故仔想寫..但又寫唔到..亦寫得唔好..
又諗到新故仔發展-"-..
基於《銀翼》0既歷史背景..發展後100-500年後0既世界..
一個冒險故事..但《銀翼》都未寫完..所以都係唔諗新0野..
呢幾日都要補課..4月又要..好煩丫.
唔想補課..
但0係屋企又唔一定溫到書..好矛盾..
地理p mock都未溫-"-...
生活變得泛味0左..唔去諗愛情事..亦無得諗..
唔想個心再諗愛情..但..(無事..消音)..
《銀翼》就好似無0左個靈魂..係一個空空0既故事..
想加0番0的愛情元素入去..加唔到..
算了..
日子頹頹廢廢咁過...
童話同星辰..隨他吧..
愛情..隨他吧..
sor..無咩點理你0地(to巴打)
唔係幾想出街..變0左自閉人-"-..
算了...
|