睇0番上一次.."自閉關站"完畢..
原來用白色字..但唔係白色背景-w-"..
今日0係14號..距離24號地理科..10日..
我開始想溫書..唔打機..
點解??無0既..覺得咩機都打夠..0係時候溫書..
所以..今日..要迫自己盡量唔打機..最多掛機..
星辰升到33lv..差3lv 3轉..但..都要放棄0住先..
3轉..會考後啦..
我答應自己的!!..
童話..7月結婚..所以暫時都無0野做..
但7月一定要結..係我答應自己..亦答應"佢"0既..
上70亦會考之後先算..
盡我所能去溫..
英文同中文..我無咩辦法..
補課唔返0加啦..無咩作用..練習同無練無分別..
溫歷史丫..地理丫..最後先溫文學..
最頭痛0係文學..
最後先搞..所以-3-..
今日下午要打波..
要溫書..
寫仔..等我有時間寫-w-+..
大家要各方面..各自努力.加油!!
|