| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 7 日 星期一  |
| 6/1 |
分類: 未分類 |
難難難得 得閒0既星期日....
捱0左幾晚夜..
我緊係唔放過呢個星期日..盡情訓..
訓到11點尾先醒..玩陣ps1..
家姐今日要用全日電腦做功課..
食完lunch...我由1點訓到4點..
訓0左好耐-.-
之後滕文..
跟住大家姐同four哥返0黎..
我玩陣ndsl..
之後6點出去打陣波同four哥
同班唔識友打0左陣..
無認真-.-大家都無..
1高..2矮..1小學女孩..
最後同four哥..1高同1矮..
都無認真-.-
算..
無命中..
炒0左好多波..
算..
跟住打"邊"爐..超正-3-
之後做maths..ron推介玩幻想學園..
好似好正-3-
打埋blog..訓覺~~~
|
« | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | ... | 408 | »
|