唉...過0左咁多日先上0黎..
咳咳>_<..
小弟病0左..
自旅行0果晚唱k開始...
返到屋企就..病0左..咳咳..
講0番旅行先.,.咳咳>口<(唔好意思..)
一上車..係咁聽歌..同丫倫坐最後..
玩樸克牌...kai坤好勁..
到西頁..問波子呢到邊到..呢到邊到..佢都答到...
地理王0.0
到西貢..0架車轉錯彎..入0左清水灣...,
大家開始頂唔順..
丫倫最先頂唔順..
最後哂0左半粒鐘轉返去銀線灣..
開始...好大風..
就0係海邊..不過好污糟..
好..起爐..
好大風-_-..
靠文輝...fred等等..
終於起到個細細爐..
之後慢慢起大..
12個男仔迫0埋一個小火堆-口-
大家一齊燒腸..再燒丸同雞翼..
之後到豬排..
之後...派梨...突然..有2個學生妹..
行去有個小碼頭..
吸引3-4個人去圍望....
之後..原來佢0地2個做功課..真奇怪...
之後仲走0埋...
之後玩遊戲..有數字球啦..killer..打0下排球..
超開心-口-"
之後要走lu>"<
我坐係最尾右邊..訓0下訓0下咁...
keep住丫sir個波..
返到..
跟大伙兒去唱k...但未夠鐘...
同全班玩陣遊戲..又玩返killer..數字球0果0的..
大家玩數字球..好婢-.-+
我被mcf剷低0左..
膝頭肩膀受傷..
但唔理..起身避0左先..
好痛>"<
之後夠鐘...去唱k..
但我打個電話..丫媽唔畀-口-..
我返屋企..說服成功..
再去>"<v
好大丫間房....
2個"營帳"....
我一0黎就唱0左首滾..
大伙兒都食0野先..
之後男仔中我唱較多-口-..
唱唱0下..班人圍0埋自己玩樸克牌..
唱0緊美麗之最..無啦啦大嗌..
等首歌完0左..我發火..
之後都"彊彊"地...
原來a1佢0地都有唱k..仲走0埋過0黎踩場..
家明哥狂唱>w<
anson好勁...唱歌..gloria都係....
之後唱完...走..
我搶先搭610走0左..
旅行日(完)..
旅行後第1日..
我病重...
應該係凍親...
加上膝頭同肩膀傷..
好苦/_\
食藥..咩都無做..
要訓訓訓訓訓..同飲水..>"<
我無睇醫生-口-..
之後到星期日(即係今日)..
都仲病0緊...
今日打0左文言..maths做唔到>"<..
病重-口-..
膝頭個傷口好似加錯0野..
但我又唔去洗傷口..(唔知點解唔去..)
肩膀時不時痛0下..
鼻水長流...狂咳..咳咳>口<
好苦..
/.\
唔知返唔返學好呢-口-..
練歌都無去><
大家記得唔好病丫/.\
咳咳>口<
|