24-6-09
考試既第三日
商業卷一(長問答):溫中左其中一題,但係臨時失憶...唔記得好多野
商業卷二(選擇題):識啊我..除左要計數果D-3-
晚餐食大家樂...哈哈
据扒...好好味啊-v-
↑未落汁前...好大塊啊佢...落汁後?食哂啦
↓香蕉船 好小朱古力醬啊-3-
25-6-09
英文(閱讀):做得哂...不過有2題無做...冇左2分-.-
英文(作文):唔識作...好難
好想睇''變形金剛狂派再起''啊
←好正啊~~
之前無無聊聊地影左D相
↑好靚啊個天空XD