太耐無打啦...係時間更新下先XD
4月23日
生日!又大一歲啦...可以搵Parttime啦我..哈哈

↑ 老豆送既生日禮物XD
好亂啊-3-
放學後with姑媽&老豆去''漢陽苑''食野


↑ 又係食返呢個Cake...好好味啊XD

↑ 安瑜送既生日禮物...多謝哂!!!
4月25日
放學後with君妹去''椰林閣"食肉醬意粉
好好味啊...不過等左好耐啊-,-
食完...行完後上佢屋企hea

↑ 好多公仔啊佢-.-見唔見到粉紅色果隻啊,係益力多果邊
←君妹送既...老虎機
6:00出左上水withSoso去纜車餐廳食野

我地一齊叫左''炭燒西冷牛扒''配飯
←超難飲(忌X湯)
←蒜蓉汁(Soso既)
←黑椒汁(我既)
睇下大塊幾多..哈哈哈XDXD
勁抵啊!2個人食96蚊...仲要唔洗加一喎
行左陣...去''老街坊''食糖水
←雜果大菜榚(Soso既)
←甜心(我既)
影左陣相就返屋企啦=]
←Soso送既(有咭,宅卡B,三角古古力,繽紛樂)
|