16-5-09
一早起身 沖涼 換衫 出街with佩鈴
出megabox睇 變種特攻:狼人外傳 (X-Men Origins: Wolverine) D特技好正啊XD 超抵35蚊睇場戲 不過間戲院好細間啊-3- 完場後 行左陣 餓啦 去左''八番拉麵''到食野 例牌:豬扒拉麵 超正嫁呢XP 星期一:無返 星期二:數學:一D都聽唔明 會計:阿Roy教書梗加聽唔明XDXD 放學後 午餐後 補會計 星期三:中文:出黎演講一分鐘 啞哂囉我... 英文:悶死哂 人生有幾多個十年呀?最緊要活得痛快!
出megabox睇