日記變了週記XD
3月2日-3月6日
with朋友仔食韓國燒烤=]
好變態啊你-0-
↑玩到換左3次塊底,次次都燒焦哂個底XD 又落左勁多油啊XDXD
又去了睇''蔭容院在''=[
超恐怖啊-口-''
搞到果晚好夜麵訓唔著啊...嗚嗚
近排天氣轉涼啦!!
又落大雨...超煩
←超好味!
嗚嗚嗚嗚...我現在在此宣佈破產了。
日記得好小人黎既?!