年初二同姑媽一齊去睇''家有囍事2009''
由於唔洗我出錢...睇咩都冇所謂啦XD
套野幾搞笑啊...不過唔多like果2個大陸女明星
之後行左陣街就返屋企啦=]
新年利是錢得好少咋...嗚嗚-3-