t0daY `wIth 鍾*玲出MK睇''Twilight''
愛上''Twilight''
實在太好睇啦=]
期待佢快D出碟啦?!
之後...影貼紙相^^
影完出apm行街街 and 搵''Twilight''本書
shit!搵唔到-3-
要一月先有...嗚嗚=[
P.S:留cm唷=]