HaPPy...一天光哂=]
t0daY...出左馬鞍山睇''葉問''
原本諗住睇''狼牙''嫁?不過...落左,,失望-3-
算!'''葉問''都ok啊?!
甄子丹打得好勁啊!!
睇完出深水埗陪牛丸買33
原來果到D 33都ok喎
我都買左件
無哂錢啦=[
聽日,後日又要出街...唉!
仲影左D相...
等25號出埋街先P0st啦?
P.S:留cm啊!唔留唔好走啊(憤怒中)