好耐無打qooza啦XD
回顧一下之前做左D咩先?!
3月30日-4月3日
測驗
4月2日
WiTh 君妹出深水埗買褲
買完後去左松記食糖水XD

↑ 芒果水晶涼粉
4月7日
派數學,經濟&會計測驗成績
數學:29(唔合格)成績最好既一次=]
經濟:28(唔合格)好差?可能係我無溫書啦
會計:6•5(唔合格)超勁囉咩事?!
手機要轉台啦?又轉電話號碼...呵呵XD
X他媽媽...PCCW次次都係咁?差唔多cut電話既時候..收我勁貴囉?!
奸商黎嫁?收我500蚊電話費?冇野啊佢?!
PosT之前影既相俾你地睇啊?!

↑中史書上的一隻雞(彤彤畫既)
↑東海堂既''芒果流沙cake''

↑真係流沙嫁XD

↑ 好想買返部?咩色好呢?!
|