heheXD 又好耐冇打日記
2月17日
放學後with敏敏&彤彤去睇''乜都得先生''
←超搞笑XD
4:40去補英文
T0daY
數學:充實地過
經濟:開開心心地過...阿Sir好煩-.-
放學回家,上網...
又睇中左一部電話But外形唔多靚XD
←SE Idou
去睇人地既XG
睇到個網址叫''脳内メーカー''
呢個係我既XD
但係點解''金''得咁小嫁-3-
http://maker.usoko.net/nounai/ 你地都上去玩下啦XD
路過記得留cm喎XD