2009-5-28 端午節
今日係端午節
緊係要返隻粽先啦XD
↑ 美心冰凍粽 - 芒果味
麻麻地好味-.-
3:00出門口去葵芳with安瑜睇''翻生侏羅館2''
都OK搞笑啦~~
前日落大雨都要同老豆出去買粽食
諗住食''東海堂"凍粽
妖...點知買哂
於是去左''美心''買啦
幸好仲有得買...而且仲買多左個蛋榚返黎=P
↑ 好好味嫁呢XDD
↑俾佢''厄''左 一D都唔辣囉-3-