五月二十九日 晴
今日第一堂,去籃球場比賽大炮台,
雖然我地組贏左,
但係我覺得贏得唔夠多,
不過唔緊要,贏左就得la,
接著上第二堂,體育堂,
又係打排,(二分制),
雖然係幾悶,
不過都幾好玩,
第三堂,默書,
我有一個字寫錯了,
還有加分站全都唔識...
普通話堂,
經過Mr.張番訓話後,
我覺得自己好...
數學堂,
做卷我錯了兩題,
但係我真係識的,
太大意la...
---------------------------------
補習個陣,
馬梅桐求我原諒佢,
但係我講過D野,
無理由唔算喎,
所以我宜家三心兩意,
唔知點好......
|