| wingyugood |
|
暱稱: ♀↗肥鼠↖♂ 性別: 女 國家: 香港 地區: 屯門區 |
| MORE... |
|
2007 年 5 月 27 日 星期日  |
同cky,譚君,歐陽和嫂嫂一齊玩,勁開心啊!!!  |
分類: 未分類 |
五月二十七日 陰天
今曰早上,同歐陽一齊去教會,
本身佢話今日冇上個幾次咁悶,
因為今日會出去別的室,好玩好多,
但係去到個陣,佢話今日唔出去了, 
佢又話佢都係啱啱先知,
睇在佢狂同我say sorry的份上,
我原諒左佢,
不過之後要聽D勁無聊的聖經,
簡直悶到死人, 
不過一諗起陣間有美味的飯食, 
頓時開心曬 ^v^
---------------------------------------
食完飯之後,歐陽話要來我家玩跑online,
我當然無任歡迎la. 
在回家的途中,
我從歐陽的口中知道左,
原來今日袁珊在屋企舉行生日會,
卻沒有邀請我參加,
聽說是由於羅慧媚話唔想我去, 
我心想:我年年都邀請你參加我個生日會,
甚至不管別人的反對去邀請你參加,
而你就...... 
--------------------------------------------
返到屋企之後,
嫂嫂打電話比我,
話佢唔想同袁珊佢地去行街, 
所以想去我屋企,
來到我家之後,
歐陽建議邀請譚君來,
譚君一聽到有嫂嫂在,
當然立即撲過來la, 
來左之後,佢無神神打電話比cky,
話:尼到得我一個男仔,我好驚啊!
算cky佢都幾有義氣,
過來陪譚君,
誰知他一來後,
譚君就野性大發, 
之後ck又同佢一樣--野性大發... 
狂打我部寶貝鋼琴, 
十分之心痛...鳴鳴...
到左五時,歐陽和嫂嫂要走了,
我當然趕走ck同譚君la.
------------------------------------------
又過了快樂的一天. ^v^ 
|
2007 年 5 月 26 日 星期六  |
各位令仔令女,真係好對唔住啊!!  |
分類: 未分類 |
首先真係要講句「對唔住」! 
因為我成年都冇寫過一篇日記了...
想問點解?等我諗下先... 
一諗,好X愧啊,
我為了打機所以忽視了曰記...
不過我會改過自身的,
從宜家開始,我會認認真真咁寫日記,
所以請咁多位令男多令女做我個「見證人」,
順便支持下我,做埋我個觀眾,
thx僑曬!!!
----------------------------------
五月二十六日 晴 
今日係我今年寫的第一遍日記,
真係替我自己開心,亦替你們開心,
竟然有機會睇本小姐D日記,呵呵!!!
今日我都過得幾開心(只限於下午,上午除外),
今日上午勁悶,
去補習社補完數學之後,
又要去學奧數,
數數數,咩都係數,
我快要被數學整死啦!!!
到時如果我真係瓜左,
你地一定要幫我搵數學報仇啊!!
------------------------------------------------
學完奧數之後就開心得多了,
我同阿媽去屯門市個間「高級餐廳」食lunch,
哇!!勁好味啊!!!
仲有仲有,
我乘輕鐵個陣見到「雞姐」,
聽多次,係「雞姐」啊!!!
咁啱得咁Q, 
我啱啱唸起佢,佢就出現左,
好斜啊!!所以話日頭唔好講人...
仲斜過個次我同歐陽......
正所謂「見過鬼仲唔怕黑咩!」
所以我吸取左呢次教誨,
我以後都唔敢了!!!  |
|