訓到9點幾..
去飲茶..
之後出發去海洋公園lu~
搭左兩個幾鍾頭車..
終於到左la!!
入到去..
排左好耐隊..
玩左勁多野..
全部都係勁刺激!!..
食野..哇..
d野好貴牙..
不過吾緊要la..
我地食左成700幾蚊野..
(冇吹水ga!!)
飽飽lu~~
落山玩~~
玩笨豬jump~~
我跳得好高牙!!
than去食dinner~~
一面食..一面睇電視..
最後返妮妮屋企..
zzzz.....
----------------------------
THIS IS A HAPPY DAY!!
----------------------------
|