今日7:00a.m.要去體育館練波...
點知起吾到身..仲要吾識去..
去到個陣..d人係到差波..
我做完熱身之後..咪開始打lor..
打牙打牙..好快又到8點鐘...
斤住又好快咁到左9點鐘..
then隔離清場..牙sir話佢想練a,b wo..
咁咪練lor..我地好乖咁坐係到睇人打波...
大約9點45分左右..
牙sir又叫我地試下打wo..
斤住佢又叫我地睇下佢地點打先..
心想(睇得黎都蚊訓la..)
果然..到我地打左大約兩求波之後..
佢就叫清場..唉..算lor..
我地換完33後..就分散了..
我同琳去食野..(吾洗講la..緊係我請佢la..)
到左輕鐵站之後..
我去搭車..而佢就行反屋企..
-----------------------------------------
下午..又係做個d野..
冇咩特別..
|