今日朝早...本身想訓耐d...
但8點幾就自動起左身...
咁咪吾再訓lor...
本來吾想去教會..
但歐陽又要我陪佢..
仲話請我食M記...
見有著數..緊係去la!!
點知去到..又係要自己比..
算..估到la..
o!!竟然見到car文..
好開心牙~~
佢冇乜點變..(冇高過..haa!!)
佢應該又係去打波...
食完野..10點幾..
就去教會la...
----------------------------
下午...悶到想嘔...
自己係屋企睇哈利波特...
睇完...打機..
一打..冇睇時間..
打左5粒鐘..隻眼好累...
但又冇野做..
咪玩MSN lor...
又玩左幾粒鐘...
星期五囉左5本書返屋企..
本身想去溫習...
但最後係睇都冇睇過..
唉...無言....
有d憎自己..!!
|