fish之blog~~


個人資料
wingyugood
暱稱: ♀↗肥鼠↖♂
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
返學喇~~!!!!
悶悶的一天...
67687088:::我新手機牙...
正哇!!~~^^
差差差!!
日誌分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 69
今日人氣: 2
累積人氣: 3051
搜 索
RSS Feed

2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


平常的一天 開心 分類: 未分類

今日著便服返學..
搭車個陣..
好似冇人著咁..
幾驚得我一個著牙..
好睬返到學校..
成班人都著ja~~
-------------------------------
今日有好多人著到令一令咁返黎..
但最後..比人話佢地發姣...
(吾係我講ga!!我冇講過牙!!)
-------------------------------  
首先..
我地要去睇高form表演..
(高form個d好悶..)
10點幾..返番課室..
開始抽獎..我抽到包飲品..
then..食野lu~~
林太叫我地「絲文」d~~
跟住個男班長..
一面叫人「絲文」d..
而自己又好狼死咁搶牙搶..
無奈lor..
但又好好笑bo..
食完野..又抽獎..
今次冇我份lu..
無所謂la~~
then...聽林太講野..
12點幾..
仲有dd時間..
玩扑傻瓜...
有少少悶..
放學lu..
我去1b等埋d fds一齊放..
佢地話去打波wo..(壁球..)
我見反正都冇野做...
咪去lor..
我地以每分鐘兩米既速度行去
蝴蝶灣體育館..
點知去到..冇曬場..
但又有羽毛球場毛bo..
so..我地決定打羽毛球lor..
但佢地打左一陣就話累..
坐下..又打..
點知佢地吾夠我打就係到發皮氣..
我o曬咀..
最尾佢地發火lu..
之後..都係吾提la..
仲之4個字去形容之後既事
「各散東西!!」
-----------------------------
                       




2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


有人歡喜有人愁... 開心 分類: 未分類

返到學校..
遲左..d人已經練緊..
我咪即刻練lor..
練練下..有人同我講話我要同羅xx跳..
睬佢都有尾!!
素性吾跳!!
---------------------------
今日所有既堂都好好玩!!
PE:又係跑街..
之後上禮堂練sing con..
好多人...
跳舞個d就係到跳..
唱歌個d就係到坐...
等等下..
miss張叫我地落去打下波先..
過左一陣..跳舞個d人都落埋黎..
就開始手球比賽..
至於比賽結果呢..
提起就激氣..
都係吾提lu...
--------------------------------
maths:...
miss洪好順灘咁應承左留一堂
比我地練sing con...
太好la...~~
--------------------------------
lunch:佢地話咩要揀半條邊..
好樣..無言..
跟住幫d男仔「朝頭」...
哈哈!!佢地個樣好好笑..!!
---------------------------------
比賽la!!
「汁生la!!」
開幕個陣..1a大叫one e!!
好開心~~到佢地表演個陣..
我又叫返one a!!
呢d叫禮「相」往來...
最後..1d贏左..o曬咀..
佢地悶到咁都win到!!??
..1e冇獎係意料中既事ga la..
但1a冇獎..係意料中之外..
唉..算la..下年再努力lor..



« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 27 | »