今日著便服返學..
搭車個陣..
好似冇人著咁..
幾驚得我一個著牙..
好睬返到學校..
成班人都著ja~~
-------------------------------
今日有好多人著到令一令咁返黎..
但最後..比人話佢地發姣...
(吾係我講ga!!我冇講過牙!!)
-------------------------------
首先..
我地要去睇高form表演..
(高form個d好悶..)
10點幾..返番課室..
開始抽獎..我抽到包飲品..
then..食野lu~~
林太叫我地「絲文」d~~
跟住個男班長..
一面叫人「絲文」d..
而自己又好狼死咁搶牙搶..
無奈lor..
但又好好笑bo..
食完野..又抽獎..
今次冇我份lu..
無所謂la~~
then...聽林太講野..
12點幾..
仲有dd時間..
玩扑傻瓜...
有少少悶..
放學lu..
我去1b等埋d fds一齊放..
佢地話去打波wo..(壁球..)
我見反正都冇野做...
咪去lor..
我地以每分鐘兩米既速度行去
蝴蝶灣體育館..
點知去到..冇曬場..
但又有羽毛球場毛bo..
so..我地決定打羽毛球lor..
但佢地打左一陣就話累..
坐下..又打..
點知佢地吾夠我打就係到發皮氣..
我o曬咀..
最尾佢地發火lu..
之後..都係吾提la..
仲之4個字去形容之後既事
「各散東西!!」
-----------------------------
|