今日我冇去打波.. why!!?? 我眼訓ma.. 起吾到身咪吾去lor.. 訓到11點幾.. 終於起身...= ='' 之後.. 又係打機.. 今次一打就打左5個幾鍾.. 打完機就打日記la.. than.. 食飯.. 訓覺... ------------------------- 無聊+無意義既一天....
唉..得返幾日時間.. 點算!!?? 成個假期.. 我都冇溫過書牙.. so bad... 今日..我仲去行街.. 我真係好白痴牙!! 我話過我會努力溫書ga.. 但係我做吾到.. 我好失敗.. 我真係無藥可救!!