七月十日 睛
今日起牀個陣,
仲好驚唔知入邊間中學,
返到學校個陣,
我同自己講,
希望愈大,失望愈大,
到拿表的時候,
哇!!勁開心ar!!入左南屯官ar!!哇哈哈!
我頓時發左「甸」,
狂打陸XX,
個種心晴真係唔知點形容,
話曬兩年的努力都在今日喎...
---------------------------------------------
但係有D唔理想的同學,
就真係好傷心la...
---------------------------------------------
祝佢地↑↑↑塭到間好中學la!!! |