今日又係11點起身..
起左身大約1分鐘後..
lolo打電話比我..
佢話:「喂..你做左IS未牙??」
我答:「未牙..咩事??」
佢又話:「得返幾日..做吾切bo..
不如買本答案抄la,好無??」
我又答:「咁我地去問蘇生攞咪仲好~~
還點佢有..」
佢話好主意..
so..我地12點係房屋處等..
--------------------------------------
點知..我地去到..
蘇生竟然出左去食lunch!!
咁我地咪去hea陣先lor..
so..我同lolo去小學附近行下..
行到咁上下..
我地返返去搵蘇生..
佢返左黎la!!~~
我地講左個大話..
好輕易咁就扼到本答案la~~
haa..
then去lolo屋企抄..
用左3個字..抄完..
after that又玩勁舞..
又玩左3,4個鍾..
(今日算少la..)
跟住我返左屋企拎野..
就去補習lu~~
我同lolo要留低讀野..傪..
T^T..
---------------------------------
返到屋企門口..
o!!my sky!!
我搵吾到條鎖匙牙..
好彩牙爸同牙媽係屋企ja~~
我拍門叫佢地開門..
但牙媽好大聲咁講
:「叫佢自己開!!」
我又好大聲咁話:
我搵吾到條鎖匙牙!!快d開la!!」
then牙爸黎開門,好嬲咁講:
「你條鎖匙頭先掛左係道門到牙!!
你知吾知好危險ga!!
點解你呢最近咁大頭蝦ga!!吓!!
由其宜家係年晚時候!!
好多人偷野ga!!
你諗下由你開學到宜家你吾見左幾多野牙!!
首先吾見手機個支筆!!之後吾見三個水樽!!
又吾見左件冷3!!再吾見條tie!!
最後連部手機都吾見捚!!
今日仲吾記得拎鎖匙!!
你咁大個女!!牙爸牙媽都吾想鬧你!!
鬧你就冇意思la!!」
佢講完之後..
我吾知點解勁想笑!!
哈哈呵呵嘻嘻!!..~~
------------------------------------
跟住我就等到12點一齊倒數..
(本來我同我堂妹一齊去倒數ga..
但我又賴得去~~咪吾去lor~~
我成日都係咁ga la!!)
倒完倒..
zzz...
-------------------------------------
|