今日可以用一個字黎形容:「悶!」
朝早10點起身..
牙媽話d親戚朋友落左黎香港玩..
(佢地住係大陸嫁..)
叫我去同佢地去飲茶..
我同牙媽講話我要溫習吾去~~
(我緊係吾係溫習la~~係打機ma~~)
點知佢同我講..
「牙女..你吾好死讀書牙..
要休息下..玩下嫁..知無!!??」
=]]我聽完之後好無奈..
邊有牙媽叫個女去玩嫁..
咁我唯有話:
「仲知我就吾去la!!」
------------------------------------
haa~~佢走左之後~~
我緊係打機la~~
那~~係佢叫我輕鬆下嫁~~
------------------------------------
中午..牙媽為左d小事而嘈生曬~~
(當然吾係因為我既野而嘈la~~)
so佢打電話比d fd掃苦..
頂佢吾順~~!!
(個陣時我打緊機..廢是理佢!!)
佢下左擔氣之後就冇事lu!!~~
---------------------------------
今晚打邊爐~~
但係我一d都吾中意..
---------------------------------
this is a 悶 day!!
|