今日派左好多科ar∼
生活與環境我拎左55.5分ar,全班第二個高分ar∼!
而中文就42.5合格,我就拎左48分a”又合格∼
數學既總分係53分到la(計埋平時分)∼!!
不過肥左2科lo,一科英文,一科中外史a,科學未派a∼!
哈哈哈....勁過彤a”唔洗比老媽子吵a”
之後,到左放學la,我地就去左大街打波a”
之後,勁好玩lo,2分波10球有9球入lo∼
d人問我地累唔累lo∼好好笑a”
之後,我地就講麥副校同鄭主任點教lo∼
之後,諗番好多野ar,好開針a”....
可能好耐冇打過你個埸la,so勁左lo∼
之後同f.2比賽la,我地係甘打快功lo∼
好好笑lo,一個射完,到另一個lo∼好勁a”
之後,我地去左大街老地方a∼
(小學同我地好fd既人都知向邊a)
果道變左好多a,正如我地個個人都向到變緊a∼
就連我地身邊既老地方,都一一變哂,變成新地方la∼
不過我信我地個老地方永遠都會向我地個心到a∼
<--愛是不保留既歌詞a”
|