琴晚朱古力..佢話如果我去佢XANGA留100個CM佢就吾嬲我...
不過我都無諗過佢會吾嬲我...無所謂啦..我去左佢XANGA
佢細佬好得意牙>V<"哈哈=]
宜家佢吾嬲我LU**
不過紙巾先生..就吾知佢喇..唉..你玩得開心D牙..
辛苦既時候諗下我啦..希望你諗我個陣你會笑下啦..e>33<"