番學:早會企左超耐又悶囉''之後上金工..哈'[呀君好叻]{開心}
之後上左好多堂都好悶...知道左一樣野''-3- 估唔到咁快囉.
希望佢唔好咁唔開心啦''因為望上去個樣好唔知點咁''''**
放學::同左佢地去hea..因為佢地陪我去拎書.決定唔等`
得到杞媽的信任}ME IS GOOD GIRL{呵'' 真係愈黎愈
中意小煜'超令仔囉 ' 拎完書.我同杞走先.佢地就係果到睇書
番到屋企''屌屌屌屌..請問你幾時走 *
今日同左呀杞出去食野..食完周圍行超白痴''仲要行到唔知行去邊,,
之後又去左百佳..行完番屋企..不過又去左龍園,.行去果陣見到佳佳
望一望之後扮見唔到真仆街><''去到龍園買左件泠衫.唉!又用左一佰
都唔知幾時先草到錢買電話...之後就番屋企啦'睇衝鋒21.[睇哂啦]..
依家睇黑糖..小煜超令仔 '哈哈..