今日好多親戚黎左..好悶.因為太多人了冇位坐加冇野玩''
好多表哥黎左.冇咩點變過''不過D話女人賤,原來係真架
估唔到囉,講到出哂面.系哂面咁-3- *可能冇去睇住個表妹
呀E好似啤我咁..不過當然我扮咩都唔知咁望番佢,過到骨
因為佢以經冇啤我LU.可能係我估錯啦.食完夜晚果餐就走
哂啦:)今日係一個HAPPY DAY 因為好耐都冇見過佢地^^
` ; 己不像以前了 *
依家係2月2日既1:36訓唔著..好悶'''講番琴日::::::
番到學校差D遲到..小息.唔記得做左D咩,不過知道左一
樣野,,就係老馮同呀魚'0哂囉真係...LUNCH'同LORRIA
.DEDDY.去左7仔食.放學,整完糕之後就去體檢..想死..
原來我155都冇..學校量又話我155''FUCK''番到屋企
訓覺..好野終於唔洗見到條女LU..仆街日日都係到....
訓醒:食野:沖涼:睇電視:玩電腦:依家訓覺,,
多謝曾曾既讚美{{ 哈哈哈}}
超好笑::你二哥最撚賤''