番學校整野食..好玩''陳小姐你咩事呀???有病就睇醫生啦!!
正ON9..整左好耐..等...等完又等''差唔多整好果時.呀洵叫
LORRIA去合唱團之後叫埋我去,,其實唔想去..不過又唔夠人><''
去到上到去唱..好多人..自己果樣又ON9,,上去唱歌..傘住我果
個人又愈行愈過..搞到傘唔到我..食屎吧!!仲樣衰..唱完2首想走.
.點知..我行上左一層,,又要唱校歌...本身以為可以走架嘛!!唱完
之後啦啦聲走..我行錯路.超ON9.希望冇咁多人見到啦..上到去,
,整完野就出去,做茶水'''超難飲我地沖D野''之後教英文果個過黎博FD'
咩事呀依家..姐係我之前問過佢:[呀SIR你食煙架..之後佢話一時時]
之後佢依家問番我..[D咁私人既問題邊個話你知架?你D FD講架?]
之後我話[文]到囉..佢話:[你咁勁既咁都[文]到既] 仆街啦'你食
完煙話我勁..之後成日行埋黎博FD =____=仲之期間有D好好笑
(唔係講教英文個呀SIR)有D就.....完左食野..好味!!整完D野就走啦
..點知LORRIA話見到XXX,,超開心囉跟住佢行..佢買野飲.佢買完之後
.我又扮到好似想買咁..因為本身都唔諗住買SO就拎番個5蚊出黎,,
點知佢見到....=____________________________=''哭'''''''
好ON9呀,,去左我屋企傾........本身冇咩事..諗下諗下又梗梗於懷
食屎啦,,點算呀,,D咁ON9既野都比佢見到
..雖然唔識都唔洗咁呀!!!!!!!!!!!!!!!!
|