哈哈''好開心呀..今日終於買左支野黎飲啦..味道OK
不過就淡左D..當然都好好味...物理堂悶到死.係咁同
呀杞傾左好多關於JASON既傾得勁開心..睇黎今年物理
會唔合格囉..ENG好努力咁寫D解釋/\/\*因為我講過
會為左JASON學好D英文...中文堂勁好笑..唔知黃峰
講左D咩..之後啤啤:[下個星期一開始留堂啦]因為佢係
班長...之後個個係到笑..之後MISS就開始講留堂果本
比邊個拎.本身都話比啤啤..跟住D人係咁話:[唔好呀...]
跟住家樂話:[ 比佢KEEP??佢三年黎都未留過堂架..]
我笑到哭..勁好笑..我依家講以經唔好笑啦,,現場聽先
笑死你,,,,洛堂..PTH冇野做,,LUNCH ~~GEOG..MATH
之後就放學啦....** 今期 新 MONDAY 有3頁講JASON
個廣告.1頁就講新人 都有佢..*一定要買黎睇呀**
|