wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


聽日見到JASON 啦 分類: 未分類

好開心呀..呀TONG可以倍到我去JASON個FUNCTION..

家政整CAKE好好味呀..不過好快就比哂人LU..今日成日上堂

都係咁玩,勁好笑..本來話要為左JASON學好D 英文,不過真係

好難..因為本身個低好差..細個果時英文以經唔合格.SO結果好

明顯出左黎..點算好?!放學.LORRIA同包包倍左我去買野..去買

朱古力先..睇左好耐'係咁同LORRIA講[ 會唔會比個肥婆食哂架]

勁好笑,,第一次果盒超大..之後中..細..之後就變左超細啦..好得意

係到講[一粒比JASON.一粒比肥婆.一粒送比人..]岩岩好../\/\**

之後行埋去買音樂盒就走啦...雖然唔係D咩特別既野,不過都希望

JASON佢會中意..番到屋企,係咁諗D書面語點寫,,原來愈簡單

愈好..寫埋D白痴野..希望佢會睇到我送比佢既禮物啦..><''

 



2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


SOTIM Happy Birthday 分類: 未分類

今日番學又見到新同學啦.不過見左咁耐都唔知佢叫咩名..

我諗佢都係,,但係如果番學果時我見唔到佢.佢都會叫我架

/\/\*人緣唔錯.嘻嘻'小息 SOTIM生日.好衰冇送到生日禮物

比佢....哈哈'[公祝你福壽如天齊..]唱生日歌.LORRIA開頭

唱.我又跟住唱'比人話OUT ><''佢冇許到願'一年得一次

生日都唔許願..食CAKE..好味'可惜比人食哂.10蚊呀..不過

算啦.今日咁開心'有人生日其他人仲玩得咁開心都值/\/\ **

中文堂作文..好好笑.爭寫字''白痴..西史.我地係到幫家樂寫

X筆.勁好笑..寫到佢自己都係笑..估唔到佢真係會寫洛去囉...

LUNCH *...............放學 *做左D好白痴既野..比人發現左

買蕉.之後番屋企....

   今日好開心..做咩都順利...祝SOTIM生日快樂 **