好開心呀..呀TONG可以倍到我去JASON個FUNCTION..
家政整CAKE好好味呀..不過好快就比哂人LU..今日成日上堂
都係咁玩,勁好笑..本來話要為左JASON學好D 英文,不過真係
好難..因為本身個低好差..細個果時英文以經唔合格.SO結果好
明顯出左黎..點算好?!放學.LORRIA同包包倍左我去買野..去買
朱古力先..睇左好耐'係咁同LORRIA講[ 會唔會比個肥婆食哂架]
勁好笑,,第一次果盒超大..之後中..細..之後就變左超細啦..好得意
係到講[一粒比JASON.一粒比肥婆.一粒送比人..]岩岩好../\/\**
之後行埋去買音樂盒就走啦...雖然唔係D咩特別既野,不過都希望
JASON佢會中意..番到屋企,係咁諗D書面語點寫,,原來愈簡單
愈好..寫埋D白痴野..希望佢會睇到我送比佢既禮物啦..><''
|