wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2007 年 7 月 31 日  星期二   晴天


2007-07-31 分類: 未分類

1. 一生人以來第一個偶像:w-inds
2. 希望住怎樣的房子:白色既唔洗太大
3. 天生是腸胃好的人嗎:ok啦
4. 覺得自己自私嗎:係人都自私架啦

5. 有誰曾經令你希望自己變成他:好多喎
6. 對香港的感覺:冇太大既其望

7. 覺得自己會怎樣死:自然死
8. 有沒有什麼事你好後悔當時作了這個決定:有.

9. 有看過哪套電影令你久久不能平伏:冇
10. 你覺得你自己是一個偏向思想正面還是負面的人:我都唔知
11. 現存最「古老」的記憶:係婆婆到果時
12. 曾經自己一個人做過些甚麼事:沖涼

13. 有邊個明星你欣賞他但又稱不上是你偶像:林嘉YAN

14. 有哪個明星稱得上是你偶像但其實你都不是覺得他有太多地方值得你欣賞: MIYAVI
15. 討厭自己哪些性格:懶

16. 試過看什麼戲/電視劇看到哭:一公升眼淚
17. 喜歡結識新朋友嗎:喜歡
18. 一件最近想擁有的奢侈品: 錢
19. 希望退休後有甚麼生活:日日都咁開心
20. 對上一樣令你忍不住講出一聲「好好味」的食物:起司CAKE

21. 小時候對世界有過些甚麼誤會:沒有吧

22. 首個令你有性幻想的明星:我諗冇囉

23. 對隆胸有什麼感想:要咁大做咩

24. 好多人都說你不應該做, 但你沒有後悔的事:用左好多無謂錢

25. 數得出一堆你願意更加珍惜他們的朋友嗎:LORRIA..包包...呀君...等等掛

26. 很多人你對他有過好感,但後來感到有點後悔:冇

27. 遺傳了家人的甚麼特質:唔知
28. 喜歡的遊戲:不..
29. 有做過一些令你自豪和回味的決定:真係冇

30. 幾時開始清楚自己喜歡男仔還是女仔:開始讀書

31. 相信輪迴轉世嗎:相信

32. 愛情, 友情, 親情, 請排序:親情-->友情-->愛情

33. 甚麼讓你最恐懼:無錢

34. 有堅持使用那種牌子的產品嗎:沒有

35. 有哪些朋友你覺得/希望可以跟他熟一點, 但實際上又不太熟嗎:當然有啦

36. 幾歲時第一次喜歡異性 (或同性):中二


37. 曾對怎麼的生活有憧憬:有錢

38. 較喜歡媽媽還是爸爸:媽媽

39. 甚麼讓你感到尷尬:做左D白痴野既時候
40. 用十個字眼來描述近來的生活:冇錢,朋友,身材.知識.高度

41. 現在回想會不明白自己為什麼當時會做的事:中五畢業果日

42. 曾經最深愛/敬愛過的三個對象:婆婆(只得一個)
43. 在網絡上有甚麼財產(eg. 日記, 網頁…):精明眼

44. 你有沒有一些「特異功能」:冇..

45. 有沒有一個你以為實現到, 但其實不能實現夢想:唔洗讀書都可以科科合格

46. 喜歡的品牌:冇
47. 你願意花時間學習些甚麼東西:日文、SWIM
48. 最喜歡看異性的哪些部位:樣子
49. 你會選擇一腳踏兩船嗎:沒這樣的條件
50. 有沒有懷疑過自己的性取向: 沒有

51. 只可以用一個詞語形容你自己的性格, 你會用什麼詞語:自閉

52. 對上一件由衷感到感動的事:冇
53. 曾經約會過不算熟絡的網友出來見面嗎:冇

54. 希望死後火化還是怎樣:怎麼都可以
55. 最近最煩惱的事是:無錢

56. 有沒有一個moment如果你做了另一個決定, 就會大大影響了你的一生?有的話是甚麼事:冇
57. 承上題, 受到這件事影響, 你估計你的人生有什麼不同:承上都話冇洛

58. 愛過的人中有些甚麼不堪的性格:冇

59. 希望將來住在哪兒:大埔
60. 有什麼事你一遇到就會覺得好噁心:暫時冇
61. 從事過甚麼工作:學生

62. 有什麼人你好感激他,但不好意思跟他說:婆婆

63. 有曾經俾人偷過東西嗎:有..
64. 經常講大話嗎:間中咁啦

65. 覺得自己傾向是實際還是不切實際的人:我都唔知
66. 最希望看到哪兩位藝人結成一對:DON AND MANDY
67. 親友怎樣形容小時候的你:瘦,,,不過依家肥
68. 算是怕悶的人嗎:算

69. 你算是一個吝嗇給予別人讚美的人嗎:不明白題目

70. 初次接觸電腦是何時:小六

71. 由細到大曾經希望過從事什麼職業:老師

72. 最有恆心做的一件事:冇

73. 曾經想過加入誰的fans club:MIYAVI

74. 曾經希望過自己出生於哪個國家:日本(祟日)
75. 依賴性強嗎:OK啦

76. 數得出三個令人有厭惡感的人嗎:數唔哂

77. 有跟明星的合照:沒有

78. 有幾多經常提及的香港地方你是從未去過的:好多喎

79. 有什麼「古怪」的習慣:自己都唔知
80. 人生當中暫時有哪些稱得上是轉捩點:我仲細

81. 父母曾經為你的甚麼而感到自豪:明顯冇

82. 有什麼經歷到現在還經常給長輩提起:唔好講,冇面

83. 有沒有甚麼東西你的朋友都不喜歡, 只有你一個喜歡:MIYAVI

84. 有沒有甚麼東西你的朋友都喜歡, 只有你一個不喜歡:多人

85. 有哪個地方你去完聲稱以後都不想再去:十蚊大大碗

86. 發生甚麼特別事會第一個找的朋友:冇咩突別都穩

87. 有特別喜歡的幾個中文字:雅
88. 慣於「明戀」還是「暗戀」:唔知呀

89. 印象較深的電影對白:我喜歡你一直

90. 有嘗試過訓練自己的非慣用手:有

91. 想變成另一個性別嗎:有

92. 印象最深的小學同學:唔講啦

93. ICQ多數用什麼mode: 好耐冇用啦

94. 哪些地方令你有愉快的回憶:冇

95. 哪些地方令你有不快的回憶:好似冇

96. 有什麼事你一遇到就會有莫名的厭惡感:唔識講

97. 數出十樣最喜歡的東西:家人.朋友,錢,CHOCOLATE.愛.之後就唔知啦
98. 第一張擁有的CD:W-INDS

99. 曾經迷戀過哪些明星:MIYAVI

100. 最近有什麼口頭禪:關你咩事!!



2007 年 7 月 27 日  星期五   晴天


2007-07-27 分類: 未分類

好耐冇打日記啦..今日特別D呀哥生日,不過我都冇送禮物比佢.冇$$

今日要番去打波.約左LORRIA'哈哈 今日終於冇遲到..太開心了 /\/\*

番到去同家宜打左一陣就冇打LU,出哂汗.格離果D又打到[發發]聲都

冇心機打..去左1A涼冷氣,,當堂舒服哂...之後係到傾計..傾左好耐之後

放,我同LORRIA同埋佢家姐去左買書`未出 白行''之後番屋企果時去書

局買書9折 好貴 買左幾本ENG就$400幾,貴到PK..ENG仲差2本......

食屎大.故事書要$95..心痛 ><"..買完就番就屋企啦!!

         SORRY

    你生日CAKE都冇,,本身以為媽咪會買.點知佢冇咁絕`

      希望兄は誕生日おめでとうございます