今日同洵番學,我又遲左去.SOR 呀.,番去學校就排隊....熱到死;'都唔知咩事...呵呵比我地見到冬菇露點
之後唔係咪呀姍同佢講佢先知..企左去後面唔行上黎....哈哈.佢一行上黎.,.我地果果都係咁係到望住佢...
上堂 ,.. 第一,二 堂中文悶到死,係到抄.中文個張字,,,,之後MISS行果黎問我張測試測得O唔OK..
之後我同MISS講...下,我抄架禾..都唔識做..又唔可以唔做..之後MISS O哂嘴..勁無奈..同我講下次唔好啦,
都估唔到自己對住MISS會咁坦白..之後既堂都係好悶..
LUNCH 冇同呀洵番學校,..SOR,,,..上堂,,都係咁冇咩野..放學...本來諗住上去問張SIR Maths
不過之後都冇去到,,,上左圖書館,,見到李同學..之後就一齊傾計...借完書.佢同我洛到去.就走左啦
番到屋企,睇書,都唔好睇既,.睇到訓死左 ./ 起身就打日記啦 !!!
|