wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


2007-05-17 分類: 未分類

                   今日同洵番學,我又遲左去.SOR 呀.,番去學校就排隊....熱到死;'都唔知咩事...呵呵比我地見到冬菇露點

                 之後唔係咪呀姍同佢講佢先知..企左去後面唔行上黎....哈哈.佢一行上黎.,.我地果果都係咁係到望住佢...

                  上堂   ,.. 第一,二 堂中文悶到死,係到抄.中文個張字,,,,之後MISS行果黎問我張測試測得O唔OK..

                   之後我同MISS講...下,我抄架禾..都唔識做..又唔可以唔做..之後MISS O哂嘴..勁無奈..同我講下次唔好啦,

                 都估唔到自己對住MISS會咁坦白..之後既堂都係好悶..

                   LUNCH 冇同呀洵番學校,..SOR,,,..上堂,,都係咁冇咩野..放學...本來諗住上去問張SIR Maths

                    不過之後都冇去到,,,上左圖書館,,見到李同學..之後就一齊傾計...借完書.佢同我洛到去.就走左啦

                      番到屋企,睇書,都唔好睇既,.睇到訓死左 ./ 起身就打日記啦  !!!

 

                               



2007 年 1 月 31 日  星期三   晴天


2007-01-31 分類: 未分類

 嘩 嘩 ..好耐冇打日記啦,,,自從去左呀e到之後就冇啦..今日勁遲先起身囉...幾驚遲到呀..好彩冇...

上堂勁悶..冇朋友,真係冇朋友,,,,不過算吧!!比D心機讀書仲好,,不過都係眼訓,,,又訓唔到...堂堂

都係咁...LUNCH同Lorria.包去左 [ 極 之 好 ] 哈哈 好好笑..當中發生左D咩就唔講啦....

番到學校見到蚊蚊,,原來係黃太叫佢番黎,,,同佢地傾傾下..去左WC.一出到黎.....SO去左NI(好似打錯)

同DEDDY傾計...之後比 [ 褲 ]校叫左上去..上堂,上堂,上堂...放學啦......睇波..勁好笑...睇左陣.

走左去呀E到....買完野食就番屋企啦......