今日上堂都係咁悶到死,不過唔知係咪因為佢地唔係到,[整]左勁多.....PE-去左禮堂上
之後佢地講番1C D 野...之後好快就洛堂..LUNCH 番左屋企食..之後就番學啦..仲洛緊雨
唔知做咩佢地又唔舒服....同LORRIA[玩]左件衫..EPA 悶到..哈哈,勁好笑.冬菇
比君佬,西芹果D影相,,/\/\”佢知都唔話佢地..睇左 笑到哭..本來想POST
上黎架.不過君佬冇ON到,,呀姍又冇.
只想你開心罷了
今日都係咁唔多打野啦..........
SORRY 呀鄧鄧....十萬個SOR !!