今日係一年一度既大日子姐係我生日同埋測驗既第一日.好開心!!今日第一個同我講生日快樂既係雅燕.之後係楊咩佢地.
(好多謝今日同我講過生日快樂既人)/\/\*,哈哈.米米請我食野杞好. 今日測驗有大部份都唔識....我諗都會唔合格><"
放左學,同左佢地去食CAKE佢地整架...(唔係整比我)只不過係咁岩我生日....!!好味呀,佢地整得...之後同左佢地行左陣
.杞,蚊.我就番屋企.今日就係咁啦,,,
今日生日都見唔到你
今日好早起左身..食完個早餐.就去左溫書,溫到3:45就去左玩唔到,唔玩唔得/\/\*
去左睇小說.又有新小說啦,,,,,之後唔知做咩我表妹又黎左,又係好似上次咁><.......之後係到食飯,
之後佢地傾計.之後就走左喇!!之後就打日記,今曰就係咁喇
只愛你一個