wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2006 年 10 月 26 日  星期四   晴天


2006-10-26 分類: 未分類

好 耐 冇 打 日 記 啦  !!今 日 打 番 因 為 .今 日 好 好 玩, 哈 哈 !!化 得 唔係 好 令 , 又 唔 多 似 , 不 過 衰 得 我 把 聲 客

到 人.哈 , 好 開 心 ,不 過 d 男 仔都 唔 驚 既 . . 得 d 女 仔 驚 ><  本 來 都 以 為 冇 得 玩 架 ,之 後 唔 知 做 咩 又 有 得 玩 

 嘻 !!勁 慘 d 野 唔 多 洗 到 ,, , 不 過 算 唔 埋 . 去 左 7 仔 買 野 食 ,,,,勁 慘 d 人 又 唔 知 咩 事  feel 到 佢 地 係 到 諗

 緊 我 做 咩 整 到 咁 ...番 到 去 又 比 人罵 又 攰, 唔 埋 去 左 玩 電 腦 ..

 

 

 

 

                                                                                     雖然你不知道.不過這是你的答案嗎???



2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天


2006-10-22 分類: 未分類

           上到網啦..不過以經係琴日既事,因為我琴日去左我表妹到,要睇住佢.睇左一日.幾好,我只係係佢到睇碟.就有$60.

我呀E幾好人...之後佢地就去我屋企食飯.......之後我表妹就係我地到訓..今日起身係比個鐘整醒左,不過之後都係訓番......唉!

佢真好煩.個 $60真係難穩,,,又是受佢氣,,,好憎佢呀,,又話要玩電腦.BUT佢以經要左好耐,又唔比我玩,,又唔打得佢.........

又成日串我.我又唔串得佢...食啦...!!今日真係唔好受..整左成日野....之後食飯,打日記