|
|
2006 年 8 月 30 日 星期三  |
| 2006-08-30 |
分類: 未分類 |
今日一日都冇野做.本來話今日去影學生相
既,之後又話唔去.係屋企勁悶.之後去左訓覺
訓唔到..諗左好多野.愈諗愈嬲.仆街,仆街,仆街
仆街,仆街,仆街死人頭.好憎你呀,愈諗愈唔底囉
之後玩電腦.冇咩人ON.到左6:30呀媽番到
.問我做咩唔去影相.係咁係到鬧.死鬧.叫我聽日
去影,彩佢都ON..都冇人去點去呀,自己心情唔好
又鬧9我禾.食屎喇.又唔係我串佢禾,係到搵我黎出氣
之後又話咩.你再係咁唔洗只以我左錢你食飯呀
心諗:你唔錢我.我食屎呀.ON9架,個個都傻架
|
2006 年 8 月 29 日 星期二  |
| 2006-08-29 |
分類: 未分類 |
今日好早起左身.佢人嘈醒左><起身見
到雅燕.好耐冇見佢喇/\/\*之後佢地一個
一個咁上黎T^T,哈2比我知到左一樣野..
又可以串佢喇,DOWN左STAND UP 本來
以為好睇既.不過都唔好睇既得D主角令仔
又開始好似之前咁喇,點先可以唔同D呀>< |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 100 | »
|