今日約左蚊蚊佢地出黎倍我去買書,同埋行下..
哈哈,我第一個到,佢地仲未黎.so我就去士多打
電話比佢喇,點知佢傾緊計,打左2次之後通左喇
之後佢又話佢地就到,叫我去大昌,點知係對面
見到佢地係到玩,我勁無奈=____= 之後我好心
行過去,之後佢地又話去大昌買野飲,又行番過去
早知我唔行過去喇.....之後我地去翠屏既時候.見
到popo,我好耐冇見過佢喇,我諗都有半[連]喇><
冇咩唔同姐都係/\/\*之後我地去到翠屏見到lorria
地埋佢d屋企人.唔掛得唔出黎喇,,,之後呀杞買左
一本書好似.之後就去搭的士果時見到lily......
到左商務之後.我就買書喇,點知蚊蚊佢地話有個女
仔啤佢地,好彩冇啤我,唔知做咩喇.哈2.出到去
諗下諗下.佢好似比小左錢我.之後呀姍幫我計
真係喎...哈/好彩知如果唔係小左$31.5/\/\...
之後我地去左影相..之後行左一陣就番屋 企喇
之後先記得幫呀媽買雞蛋,.放左諾個bag到之後
就番屋企.打日記喇.今日就係咁喇,.,.,.,.,.>.>> |