依2日冇打日記,SOR呀上黎睇我日記既朋友
因為唔玩得電腦><同埋因為要睇[天外飛仙]
有39集,睇哂喇,係味好叻呢/\/\*點算呀...
好想睇[MY BOSS MY HERO]好睇呀..
第8集快D出喇.唔講依d喇,,今日補完習
呀姍.蚊蚊.同我去運頭塘比番d野人.點知
個 的士佬,唔識去.唔知去左邊.好彩大家
聰明.比完之後我地去左食野,本來呀姍
想去個到,冇開=__=之後搵下邊刑好,
勁好笑.我地行左一陣.一聽到13蚊..就
走過去勁好笑..哈哈**食完就行番去喇
點知呀姍見到佢小學果d人..之後佢地係
到串佢地..哈*之後番到大元,佢地同我去
睇pinky.之後就走喇,番到屋企比人罵>口<
|