今日11:30同蚊蚊番學校買F.2 D 書.等左好
耐,佢都冇黎.之後學校又關門.我地就打比佢.之
後.去左第2到拎書.拎完走左,我同蚊蚊去[吉野家]
食飯.食完去左行街,行左好耐.LORRIA又話出黎
等左佢好耐,都未出到.SO我同蚊蚊冇等佢去左影
相.一人$20.影完,都影得OK既,哈,我整果張好令
我覺得咋//之後打比佢,又話一陣先,我地果時諗住走
.之後佢又話出黎..等左勁耐.我諗我地今日等佢都
等左2個鐘, 一定有..之後佢出到黎.同我去穩書
,穩左好耐都冇,,SO走喇,,之後去左玩,玩左一陣
番屋企.去左文具店,買作業.本身買左$200.之後
我覺得我好衰,用左D錢唔買書,SO番屋企,拎左$100
去買書,,今日用左$400.$100用左黎玩,,今日用左
好多錢呀////~!! |