今日放學同雞妹去左肥彤屋企,,好玩^^,,之後肥
彤同呀姍玩msn,之後佢地傾下傾下,呀姍同蚊蚊
黎左,,仲好玩.我去打左一陣我就訓覺,呀姍同蚊蚊,
就玩電腦,,一陣子我地就影相好好玩..之後我地係
到食野.跟住佢地話影我同蚊蚊邊個食得快d ,拍左
段片超好笑,我地講d野.不過我影到我好樣.希望佢
唔好比人睇喇.我地5點幾,就走左^^我地倍呀姍去
拎野去左太和,,d人好似好唔nice咁,,好好笑.我同蚊
蚊塔電梯既時侯,有果男人好臭,佢係蚊蚊前面,蚊蚊
好唔中意.我咪咳左一咳,超好笑,個個都望住我,,..我
地出到電梯..我係咁係到笑,,哈哈.你地唔係到,如果唔
係一定笑死,哈哈....之後我地就行左塔火車果到番,見
到包包,佢補習補左六個鐘..勁野黎^^比我一定唔得
一個鐘都唔得呀....比個good你呀..番到黎大補...
蚊蚊呀哥d fd 係咁叫佢[楊為]..之後仲叫埋呀姍
,過左馬路.蚊蚊諗住叫果個唔知咩,不過都係冇叫到
..之後就番左屋企喇.[開心既時間過得突別快係時候同
大家講掰掰喇].....掰掰!!!~*
|