wk520
暱稱: WK520
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
繼續努力
等待讀書的日子
2010-03-24
2009-08-04
2009-08-01
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
每月文章
2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


未完 分類: 未分類

今日原來未完架..下午,我番到屋企.諾仔係到,

果時我唔知佢係到.我開冷氣果時佢出左黎.

幾驚呀..><之後冇野喇,佢訓左覺.之後我睇完

電視之後我都訓埋,幾舒服^^之後lily一個電話

話上黎.就上左黎,上到黎,原來呀君都係到禾...

上到黎我就冇得訓喇,因為都好嘈下囉.之後

佢同我講話想睇戲,不過又話驚嘈醒諾仔.無奈

因為佢以經比lily嘈醒左,,^^之後我地睇紅鞋

唔知咩.(唔知點打).之後勁好笑.諾仔令左lily

條校服裙黎穿,,好好笑..岩岩好,如果佢比我地

影相既話.我以經post左上黎喇.超好笑.好似人妖

之後唔知why佢地上哂黎,有二個未見過既.

一個男一個女.個女仔好似張含韻,幾得意,,

第一次見佢幾nice呀,,跟住佢地係到打牌

我地係到睇電影..之後佢地係到玩..第一樣

整爛既野係我部冷氣,第二樣野係玻璃窗.

第三樣野係門三樣,都有二樣有諾仔份,,有

一樣唔係.就係玻璃窗,其他都係佢整爛..

我果時幾嬲呀.幾想打佢,不過佢有同我講

sorry.叫我唔好嬲,都冇咁火^^.............

so佢地過左一陣就走左喇,得番..我,呀哥

曾曾.lily.呀君同呀麗.仲有果個唔知咩q野

囉.今日最嬲都唔係諾仔...係個個人..唔想講

喇.我唔係嬲佢,係憎佢,,好憎果種.......

之後佢地走走左,我自己係屋企等我媽番黎

unhappy  Day,,,><~~!

 

 

 

                             睇下面先



.,.,..,.,., 分類: 未分類

今日終於考完試喇..放鬆哂,,不過就黎面對死亡

,因為唔合格囉會..今日本來話去swimming既

,不過佢地話lorria話1號呀,so唔去得.跟住佢地

問我去唔去肥西到.我咪話唔去囉.因為係[廣幅]

so唔去喇..大埔就去^^,因為今日打得好小野.

SOR  SOR下,有上開黎既好友!!!~**