|
|
2006 年 6 月 27 日 星期二  |
| 未完 |
分類: 未分類 |
今日原來未完架..下午,我番到屋企.諾仔係到,
果時我唔知佢係到.我開冷氣果時佢出左黎.
幾驚呀..><之後冇野喇,佢訓左覺.之後我睇完
電視之後我都訓埋,幾舒服^^之後lily一個電話
話上黎.就上左黎,上到黎,原來呀君都係到禾...
上到黎我就冇得訓喇,因為都好嘈下囉.之後
佢同我講話想睇戲,不過又話驚嘈醒諾仔.無奈
因為佢以經比lily嘈醒左,,^^之後我地睇紅鞋
唔知咩.(唔知點打).之後勁好笑.諾仔令左lily
條校服裙黎穿,,好好笑..岩岩好,如果佢比我地
影相既話.我以經post左上黎喇.超好笑.好似人妖
之後唔知why佢地上哂黎,有二個未見過既.
一個男一個女.個女仔好似張含韻,幾得意,,
第一次見佢幾nice呀,,跟住佢地係到打牌
我地係到睇電影..之後佢地係到玩..第一樣
整爛既野係我部冷氣,第二樣野係玻璃窗.
第三樣野係門三樣,都有二樣有諾仔份,,有
一樣唔係.就係玻璃窗,其他都係佢整爛..
我果時幾嬲呀.幾想打佢,不過佢有同我講
sorry.叫我唔好嬲,都冇咁火^^.............
so佢地過左一陣就走左喇,得番..我,呀哥
曾曾.lily.呀君同呀麗.仲有果個唔知咩q野
囉.今日最嬲都唔係諾仔...係個個人..唔想講
喇.我唔係嬲佢,係憎佢,,好憎果種.......
之後佢地走走左,我自己係屋企等我媽番黎
unhappy Day,,,><~~!
睇下面先
|
| .,.,..,.,., |
分類: 未分類 |
今日終於考完試喇..放鬆哂,,不過就黎面對死亡
,因為唔合格囉會..今日本來話去swimming既
,不過佢地話lorria話1號呀,so唔去得.跟住佢地
問我去唔去肥西到.我咪話唔去囉.因為係[廣幅]
so唔去喇..大埔就去^^,因為今日打得好小野.
SOR SOR下,有上開黎既好友!!!~** |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 100 | »
|