琴日又冇打日記喇,因為呀媽唔比話大考禾.我緊係要溫書啦
,不是溫完都唔係太識囉.實在係難啦............講番今日先喇
都係咁啦,不過既,睇左一連串音樂堂.考唱歌.我果時既心情真係由100%跌到
20%.本來冇咩,因為抽唔中,But上天好唔公平比佢抽到我,你地
都知我唱歌,不嬲刀唔係好架喇,仲要全班係到講.真係連果20%
都冇埋.到我唱完佢先[諾]堂.天呀.......到放學,又要去補習班
幾辛苦,補完番到屋企.想好好地睇下日劇.點知一番到去.佢地係
哂到,不過都有得睇既睇左一陣.佢地又話我係xx(唔想講,唔係黎根)
如果係到冇咁火囉..係咁係到耍我..好憎你地呀(有d唔係).小心我打
你地全名出黎呀><
|