呀...........今日要番學,不過唔記得左..[持]到,好慘一番學就[持]到
一番到課室佢地好似好開心咁^^,不過唔知係唔係真係開心呢???
依嘉先知原來佢地唔知我咩事架禾,因為佢地問我咩病,我先知佢地唔知
唉....個頭好柒..唔知點好??????哈哈...佢地話我瘦左呀^^,不過都係肥>口<
放左學因為[持]到so要留堂,入到去見到 家樂,好衰係咁叫我黎根,不過佢講D
野好笑^^,留完堂就上去找江珊,跟往佢話要十人十一竹禾,之後未去囉..........
一陣之後,就話走....之後未走囉..跟往又話佢嬲左佢地禾,跟往去左7仔食野(好味)
之後自己番左屋企.比人串呀....衰人黎架><
|