好奈無打日記喇..因為要小測,依嘉個個都溫緊書無人倍我玩好悶不過我都係今日先玩得電腦...好唔開心呀之前係icq有個人都中2(miyavi)but我唔小心刪左佢 佢又唔add番我我又唔记得佢icq咁又無左一個人喇倍我傾佢d野喇
吾玩得電腦><