我頂......唔舒服.....2日都係咁......仲要燒到39度...see完醫師.咁就無左幾十銀 D藥都無用既車..
又打日記喇..雖然都好耐無打...哈哈好開心呀..我找到一公升眼淚喇,,不過唔知down唔down得因為怕電腦中毒
我找左好多miyavi D 相相呀又好開心..之前比我呀哥刪左我個file令到我無曬d相相.....好彩找番d姐如果唔係心痛囉.....
個日記仲post唔到相呀><