今日好冬牙,到左學校好彩暖左,好慘今日又係咁....唉....
.吾記得帶工力課餃到要放學拎比miss呂..今日成日都係同愛妃
一起好彩佢陪我.如果吾係會好悶..
放左學等埋肥彤就同埋愛妃去左m記食野之後就見到張x菁同同學食緊野
同佢hi完就番左屋企喇
今日無野發生過,所以好悶下,
終於整到圖上日記喇,不過整得吾靚羅