唉!!我個日記D圖,無哂佢個野唔比我POST D圖上去呀....好唔開心呀你知唔知我好中2 D圖..佢就唔比我POST
好仆佳呀...之後我可能會無咩心機理個板,如果有上開黎既人SOR下..我可能得閒先會打日記...
好奈都好打日記喇,唔想打好似之前咁.....不過都係打番好^^唔知why每日都比人叫[黎根].....好想哭呀
仲有feel到我好似做咩都好緊張咁,明明仲有好奈先得就係咁叫快d快d...好似傻左咁...又好容易怒
我係唔係on9呢??