Today,去左同學屋企做工课一做2經五點幾之後去左買野上去食..之後see左陣電視就回家喇
好開心呀我個fd送左本漫畫比我之前唔知係咩佢又唔肯說依嘉知係咩喇..^^
有幾日都無打日記啦,因為唔想打吾知點解打下打有時feel到好煩,不過都會一直打既^^
依嘉學緊打排球..好吾容易先好左小小><都叫有進步^^