today...同同學去拎回香正好開心佢係出黎,因為得佢倍我仲有既..哈哈之後去左食野
食左一陣走左..去左人屋企.玩左一陣.之後走番屋企啦
today,好悶又唔出得佳個個都出左去(無人倍)><好似無左Dfd咁...仲要本來都無咩
好可憐呀.....快d番學就好喇唔洗咁悶!!!